03 ianuarie 2009

Berea si taxidermia

Cine ii plateste pe advertiseri? Cum sunt evaluati? Cu cat au crescut vanzarile Ciucas dupa aceasta capodopera?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Taxidermie zici ... :) . Stiintele astea ... si problemele lor :)

Hai sa-ti dau niste de ce -uri mai putin pretioase:

De ce oamenii isi doresc sa se incalzeasca langa foc?
De ce personifica animalele si le dau nume si vorbesc cu ele .... si-i considera prieteni?

De ce e mai placut cand le canta cineva?

De ce e important sa recunoasca vocea?

De ce pretuiesc romanii muntele?

De ce persista "fantezia" cabanei de la munte ... in felul asta ... si nu etaje/caramida/beton/asfalt?

De ce se inghesoaie lumea sa ajunga la munte?

De ce se uita ailalti la ei sa-i vada cat sunt de blocati?

De ce romanii beau bere mai degraba vara?

De ce au inceput sa bea si iarna?

De ce ...

revenind la intrebarile tale ... ai intuit corect:
Daca se vinde mai mult sau mai scump => reclama a fost buna => advertiserul e bun si e platit de clientul care a incasat mai mult ... vanzand mai mult.

PS: asta nu inseamna ca-mi place sau nu reclama, nici ca o evaluez in vreun fel... doar am reactionat la cuvantul "taxidermie" :)

Adrian Hatos spunea...

Intrebarile tale sunt potrivite pentru mai toate reclamele la bere din iarna. Prin elementele astea (foc, cabana de lemn, munte, iarna) nu capata nici o identitate. Ramane doar sa remarcam lighioana impaiata (ma refer la cerb), comportamentul ei de circ si animatia de trei parale.

P.S. Ailalti care se uitau la cei din cozile de soselele spre statiuni erau doar captivii buletinelor de stiri dependente de producatorii oligopolisti de informatie. Declar ca nu m-a interesat drama lor si ma enerveaza insistenta neghioaba a televiziunilor pe cateva teme de genul traficului infernal.