16 septembrie 2009

Cum omor eu audienta saptamanalului...

O ţară de amnezici


de Adrian Hatos

Prizonieră a agendelor adeseori auto-generate sau a dorinţei prost mascate de a stabili ordinea de priorităţi a publicului, pe care vrea să îl formeze, în loc să îl informeze, răstignită între efemerul local şi cel naţional, între cifre de rating şi pretenţiile clienţilor de publicitate, presa noastră uită dramele care alcătuiesc viaţa reală a celor cărora li se adresează la fel cum uită şi de responsabilitatea pe care o are pentru condiţiile în care se desfăşoară viaţa noastră. În felul acesta, presa contribuie la sindromul de amnezie colectivă şi de inerentă lipsă de direcţie pe care îl suferim toţi de câţiva ani.


Citeste mai departe la

4 comentarii:

Marinela spunea...

superb! mama, ce-mi placu! m-a uns pe suflet!
am sa dau linku` si altora.
cu bine!

Adrian Hatos spunea...

Marinela...cred ca era o gluma. Linkul era gresit, abia acum l-am pus pe cel spre articolul meu.

Anonim spunea...

vazui!
dar si colegul a scris bine.
acum sunt in fuga, maine iti voi citi si articolul tau.
Stii ca sunt "fidea"!:)
MARINELA

Bogdan spunea...

Totuşi, de ce ar fi presa altfel decât societatea? Oamenii care se ocupă cu scrisul sunt mai cu moţ?