20 octombrie 2009

Trenule masina mica...

Thomas the Train

La Agenţia CFR de la Iaşi am cerut, acum câteva zile, un bilet până la Oradea, preferabil cu vagon de dormit fiind un drum de noapte. Pentru că „foamea” are astfel de facilităţi pe traseul prin Lugoj, dar nu şi prin Oradea, am fost nevoit să iau bilet cu vagon de dormit până la Cluj iar de aici să aştept următorul tren, dimineaţa pe la 5-6, către Oradea. „Aveţi legătura spre Oradea la 9 minute de la sosirea trenului la Cluj-Napoca” mă informă ochelarista cu iz de biblioraft din spatele ghişeului. La ultimele mele călătorii cu trenul, destul de frecvente, către Bucureşti – am avut de fiecare dată întârzieri între jumătate de oră şi o oră. Intervalul oferit la agenţie era, neîndoielnic, cu mult sub marja de eroare a CFR-ului aşa că mi-am permis să îmi exprim îndoielile: „Dar dacă trenul are întârziere, ce fac?”.

Cititi restul la

Niciun comentariu: