24 noiembrie 2009

Revoluţia bunului-simţ. Nu zău?


Mărturisesc că nu mi-a fost uşor să îmi fac datoria cetăţenească de a mă decide, raţional, în favoarea unuia dintre candidaţii de la aceste alegeri. Mai ales după circul antidemocratic al sabotării dezbaterilor şi după spectacolul lugubru al aşa-zisei confruntări de vineri. Ca un semi-burghez ce sunt, renunţ cu greu la convingeri şi datorie aşa că, în cele din urmă am votat, ba chiar am votat conservator. Cred că au contribuit la constanţa mea şi murdăriile din aşa-zisa revoluţie a bunului-simţ.

Restul se citeste la...
http://www.informatiadevest.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=3651:revoluia-bunului-sim-nu-zu&catid=89:opinii&Itemid=33

2 comentarii:

Marinela spunea...

ce ne-om face pe 6 decembrie?
conservator, neconservator... oare cum vom "stampili, mai"?

Adrian Hatos spunea...

cred ca e destul de clar. mancam broaste din nou. am impresia ca incepe sa ne placa.