27 aprilie 2010

Sunt de acord

Poate pentru ca am fost muscat si eu. Si nu oriunde ci chiar in buricul Bucurestiului, micul Paris in care un japonez inconstient a fost asasinat de un patruped cu privirea probabil jucausa/inocenta. Si unde coada la spitalul la care m-am dus sa imi fac anti-rabicul era de vreo 20 de persoane. Toate cu aceeasi problema. 
Si pentru ca nicaieri pe unde am ajuns in lume nu am vazut haite de `comunitari` precum in tarisoara mea, mai ales in capitala. Lucru care sigur alunga o gramada de vizitatori potentiali, poate chiar investitori, studenti straini etc. Renunt la argumentele pro-domo cum ca e aventuros sa intri cu bicicleta sau sa faci jogging in anumite zone din cauza comunitarilor. 
Si pentru ca majoritatea celor care plang de mila sufletelor comunitarilor sunt ei insisi niste javre care se ascund dupa argumente jenante de genul `animalul e mai bun decat omul` sau `cainele musca oamenii rai`. 

Asa ca sunt de acord cu dl Voicu. Cititi aici:



4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu spun ca nu sunt de acord cu aceasta idee in general, dar vroiam sa mentionez faptul ca, desi va admir foarte mult ca om, nu pot sa nu remarc dramul de ipocrizie de la sfarsitul acestui articol.Trebuia sa spun asta, si o fac in mod anonim, nu din lasitate, ci din lipsa de importanta a ceea ce reprezinta numele meu pentru dvs.Dar este pana la urma doar o parere.Cu totii avem momentele noastre de ipocrizie.

Adrian Hatos spunea...

Nu inteleg unde este dramul de ipocrizie (fatarnicie, prefacatorie cf. DEX)? Apelativul li se aplica celor care, de pilda, nu au nici o remuscare in a consuma carnea unor animale ucise in regim industrial de alti oameni, sau de ei insisi, dar protesteaza de dragul sufletelor bietelor animale. Cand o sa treaca toti acesti preocupati de suflete la vegetarianism poate ii iau in serios.

Anonim spunea...

Da stiu la ce se refera acest cuvant, dar nu as vrea sa plictisesc lumea justificandu-l, si oricum l-am folosit mai mult cu scop cosmetizant."Problema mea" era in legatura cu apelativul in sine, mi se pare putin cam dur.Sau poate am eu o problema cu cuvantul respectiv, si cu introducerea unei mase mari de oameni intr-o categorie care se numeste "javre".Si sa nu se creada ca ma simt, ca nu ma simt deloc, doar ca nu stiu de ce m-am apucat eu sa fac pe bunul samaritean.

Anonim spunea...

Am auzit despre proiectul eutanasierii cainilor fara stapan si toate comentariile pe care le genereaza.
Problema cainilor fara stapan este una din cele mai sensibile probleme sociale din Romania.Din experienta mea de sudist, cainii de pe strada au stapan, ma refer la cei de cartier.
Fiecare bloc are dog security, agresivitatea este evidenta fiindca acesti caini isi apara un teritoriu.Blocul in care am locuit era pazit de aproape 20 de caini, vecinii aveau o grija metodica de ei si chiar ii incurajau sa fie agresivi, o masura de preventie impotriva hotilor si rromilor care veneau la noi la bloc.
La nivel politic, cainii fara stapan sunt o miza foarte importanta, sunt sume imense de bani care intra in buzunarele functionarilor de la primarie. E una din smecheriile cu care mai poti fenta cheltuielile din buget.
Sunt de acord cu un plan personalizat de eradicare a acestei probleme sociale.Sunt insa foarte sceptic.
Romania trebuie dusa la psiholog as soon as possible.