22 noiembrie 2009

Strategii de zapacire in campanie




Mesajul de pe afis e bun. Dar de ce l-au lipit, facand abuz de adeziv, in locurile cele mai nepotrivite - usi de garaj, geamuri, vitrine etc.? Mang (PSD) zice ca e mana PDL-ului. Daca e asa, intelegem ca echipa de campanie a PDL-ului local e alcatuita din cretini.

3 comentarii:

parvan spunea...

Mesajul acela e furt si minciuna.

Nu poate fi "bun" cat timp dai mesaje in numele altora furandu-le identitate. Daca e "bun" atunci logheaza-te cu parvan si poti spune orice. Daca e bun atunci e bine ca l'oreal sa puna afise cu Nivea si sa spuna ca "face bube".

Este furt de identitate, minciuna si viol ... iar adezivul e doar mijloc folosit de niste infractori. iar infractorii sunt cei care au folosit asta indiferent cine le-a zis ca e bine

Adrian Hatos spunea...

De acord, in principiu. Dar...Aprecierea mea era tehnica, nu etica. Nu prea imi vine sa cred ca intr-o lume de Mad Max este timp de reflectii morale.
In aceasta `revolutie a bunului-simt` am vazut toate josniciile electorale posibile, din toate partile, impartite cu darnicie. In comparatie cu alte mizerii (dosare masluite, interceptari, sondaje aranjate cu barosul, printi si doctori pe post de iepurasi etc.) afisul asta este mizilic. Mi-e groaza sa ma gandesc la ce ne asteapta in turul 2.

parvan spunea...

Nu e mizilic si nu e doar principiu. E ilegal si imoral si exista faptuitori.

Hotii care intra in casa zicand ca-s de la gaze.... sunt mai rau decat media hotilor. rapitorii care dau bomboane la copii si zic ca i-a trimis mama sa vina in nu-s ce loc ... sunt mai rau decat rapitorii. Cel care citeaza un text inventat si-i atribuie un autor arbitrar sunt mai rau ca plagiatorii.

Iar faptul ca aceste lucruri sunt facute de oameni care stiu ca e e ilegal, inteleg normelea astea si stiu cat de periculoase ar fi in comercial ... este cu atat mai important.

PS: afisul ala in bucuresti (sector 2) este pe bannere peste strada.