14 mai 2008

Sunt aici!

De ceva vreme nu am mai postat nimic. In manualele de blogging spune ca trebuie sa respecti ritmicitatea posturilor, ca sa iti pastrezi publicul. Noroc ca nu o fac pentru rating.

Cand scriu sunt pe tren, in drum spre conferinta de sociologie a celor de la Bucuresti. Se va discuta, se pare, si despre 'viitorul' sociologiei romanesti - cel putin la nivel academic. In timp ce se pregatea conferinta, catedra de la Bucuresti s-a rupt in doua. Probabil pentru a lansa o sugestie privind solutii la criza de care se plang cei din bransa. Cu ocazia asta s-au clarificat niste lucruri, macar taberele.

Imi doresc sa fie o conferinta cat de cat reusita, din punct de vedere stiintific. Una dintre defecţiunile conferinţelor de genul asta la care am mai participat a fost tocmai că se discuta mai mult despre soarta sociologiei decât sociologie pur si simplu. Este oare acesta un simptom care ne spune că disciplina este dominată de oameni care preferă să administreze sociologia în loc să o practice?

Între timp trăiesc paradoxurile CFRului. Mi-am luat bilet de clasa I-a, dar stau la a 2-a pentru că la clasa de lux nu sunt prize. Aşa, pentru relaxare totală, probabil.

Niciun comentariu: