05 mai 2010

Enjoy the silence



Update
La nici 2 minute dupa ce am trimis de pe aifon lamentatia de mai jos, a venit lumina, cum s-ar zice in limbaj popular. S-a dus linistea.

Pentru a 3-a oara in ultimele 2 luni, daca nu ma inseala memoria si
experienta, se intrerupe electricitatea pentru mai mult de jumatate de
ora. Imi inchipui transformatoarele lor ca niste saci peticiti, gata
sa dea pe dinafara la orice presiune mai mare. Multi injura, cu
siguranta, cu guvernul. Baiatul de la dispecerat, cu care am conversat
acum 5 minute mi-a explicat in grai dulce de Tileagd ca ei nu preiau
injuraturi. Pentru asta se pot depune reclamatii sau sesizari la
birourile Electrica.
Macar asa am avut un ragaz motivat sa ma joc. Recomand noul Labyrinth
pentru Iphone. Pentru 10 minute va poate capta atentia. Apoi, totul e
bine daca aceti pe cine injura.
Incet incet se lasa intunericul. Multumim Electrica pentru aceste
momente de liniste.

Niciun comentariu: